Här kommer kiosk och sargvaktsschema när vi hjälper klubben för säsongen. Vi ska bemanna kiosken vid fyra tillfälle för seniorlagen.
Vid seniormatcher så krävs det tre personer i kiosken. Det är spelarna som ska stå men behöver en förälder som hjälper till.
Vi ska vara 4 spelare när vi är sargvakter.
Vid Kiosk: Vi bemannar kiosk och inträde. De som ska hjälpa ska vara på plats en timme innan för att kunna förbereda kiosken. Inträde tar man från ca 45 min. innan matchstart och fram till första pausen.
Alla spelare har fått olika tillfällen. Kallelse skickas till varje tillfälle för berörda spelare.
Kan man inte stå den tilldelade matchen så byter ni sinsemellan, meddela de som ni skulle stått tillsammans med er samt Bonny om ändringen.
20/9 Fredag Kiosk Samling 18:00 Match Herrar Div 1 Å/K IBS - IBK Genarp
Melwin, Elias S, Harry & Emil + en förälder
27/10 Söndag Kiosk Samling 15:00 Match Damer Div 1: Å/K IBS - Kustens IF
Leo, Elias A, Isak M & Robin + en förälder
27/10 Söndag Sargvakter Samling 15:15 Match Damer Div 1: Å/K IBS - Kustens IF
Emil, Albin, Isac K & Oskar R
3/11 Söndag Sargvakter Samling 16:15 Match Damer Div 1: Å/K IBS - Warberg IBF
Simon, Erik, Harry & Elias S
20/12 Fredag Kiosk Samling 18:30 Match Damer Div 3: Å/K IBS - Förslövs IF
Zachris, Elof & Erik+ en förälder
Vi ber om ursäkt för att det blir lite kort varsel på den första matchen men hoppas att ni kan lösa det.